China alweer klaar - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Michiel en Bastiaan Loeff - WaarBenJij.nu China alweer klaar - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Michiel en Bastiaan Loeff - WaarBenJij.nu

China alweer klaar

Door: Michiel & Bastiaan

Blijf op de hoogte en volg Michiel en Bastiaan

06 Oktober 2007 | Nieuw Zeeland, Auckland

Zow, dat was een quickie China. Maar wel n mooie. Begonnen eindelijk te wennen, konden we alweer gaan. Genoeg gedaan voor 4 dagen in ieder geval! Het mooiste is natuurlijk het gewoon rondbanjeren en meekoekeloeren in 't Chinese leven. Welke in Shanghai natuurlijk zeker niet standaard is voor de doorsnee Chinees. De trekpleisters natuurlijk gezien, 'de bund' bij dag en bij nacht, in de hoogste toren uitkijken over de stad en the old town bekeken. Toch ook lekker op de straat van de lokale lekkernijen genoten, uurtje Chinese voetmassage gehad en verschillende tempeltjes bezocht! 's Avonds ook prima gegeten = prima biertje gedronken. En 't was heerlijk weer! Wat natuurlijk garant staat voor klam zweet en zwarte voeten (wat voelt dat toch weer heerlijk!).
Vandaag met 430 km/h met de zweeftrein de stad uitgesjeesd!! WOEI!!
Bas probeert veel vrienden te maken onder de straathandelaars, zijn keiharde onderhandelingstechnieken worden echter zelfs sommige Chinezen te bar, daarentegen heeft hij wel de hor van het slaapkamerraam heel weten te houden. Michiel heeft tot nu toe nog niet 1 zweertje opgelopen.. hij laat echter wel te pas en te onpas zijn moneybelt overal liggen.
Kijken hoelang we 't volhouden! Haha! Lang!

Nu dus aangekomen in NZ. Superbrak want weer n nachtje overgeslagen. Slapen in 't vliegtuig lukt ons allebei eigenlijk niet.. Zijn ons nu aan 't settelen in het hostel in Auckland en zo op zoek naar een auto. Kan 't grote avontuur deel 2 beginnen, we kunnen niet wachten..!! :-)

We'll keep in touch!

Groeten, Bastiaan en Michiel

• 05 Oktober 2007 - 21:37

Lieke:

Zozo, lekker snel tripje China. Kan weer van het lijstje 'landen gezien' afgestreept worden.;-)
    Tsjonge, klinkt wel erg cool allemaal. En de foto's zijn tof! Veel fun mannen.
    x!

• 05 Oktober 2007 - 21:39

Florianne:

Wat een avonturen mannen!! Wist niet eens dat jullie weg waren haha! Daar lekkere pannenkoeken met wijntjes?

Kuss Floor

• 05 Oktober 2007 - 22:15

Michael Willems:

Hey Bois,

mooie reis gehad dus? Heeeel lang niet gezien !!! Wanneer gaan we een keer een biertje drinken dan? La chouffje ergens ?

Greetz Michael

• 06 Oktober 2007 - 06:48

Keul:

Da's weer eens wat anders dan Schijndel

• 06 Oktober 2007 - 07:06

Jurgen:

Ha Mannen,

al weer genoeg beleefd in een paar dagen voor een paar weken dus....Nu maar eerst ff laid back wennen aan NZ en dan weer volop avontuur! Wordt wel erg jaloers nu.....Have fun

Liefs,
    Jurgen

• 06 Oktober 2007 - 08:40

Ile:

Ik kom eraan gays. kan het niet meer volhouden:)

• 06 Oktober 2007 - 08:48

De Cuyp:

Mooie foto's jongs! Bas, berichten over Michiel's moneybeltavonturen komen NIET goed aan in Hummelo ;-) !

Grtz! Arbeidende Floor en Robert

• 06 Oktober 2007 - 15:17

Ethel:

klinkt allemaal goed dat tripje China! Nu zeker op ontgiftingskuur in nieuw zeeland na al die wierook en smog lucht 4 dagen ingeademd te hebben ;-)Veel plezier. liefs ethel

• 07 Oktober 2007 - 08:33

Marieke:

Lieve Mannen,
    Heel veel succes met het kopen van een auto!!
    Bas, dit lijkt me een geschikt moment voor je onderhandelingstechnieken! ;)
    Dikke Zoen!

• 07 Oktober 2007 - 09:38

Naatje:

Hee klamme dot en lauwe bud! Klinkt goed, goede vlucht gehad? Bas, hoe vaak heb je al teveel betaald?? Mis jullie hier, gisteren tweede keer op de klote gehad:(

• 07 Oktober 2007 - 13:55

Naatje:

20 oktober ernst in het werftheater! Ik heb ook wat leuks! ;)

• 07 Oktober 2007 - 14:21

Anne:

Kia ora!
    Alles oke daar dus.. Ben benieuwd of t n beetje vlot gaat lukken met die auto.
    En Giel, stiekem mis ik je al wel hoor! Hebben jullie vast niet zoveel tijd voor daar.. Anyways, Enjoy! Ennuh misschien moet je maar weer gewoon gebruik maken van n normale porto ipv zon zakkie!? :)
    Kus

• 07 Oktober 2007 - 18:05

Jen:

He Bas & Michiel,
    Dank voor het afgeven van "het pakketje" ;)
    Geniet van de reis daar! X Jenneke

• 07 Oktober 2007 - 21:05

Ruud&Arry:

Kijk uit naar de foto van jullie sportauto. KUS

• 08 Oktober 2007 - 07:20

Pieter:

Wow! Koop een mooie bak mannen!

• 08 Oktober 2007 - 10:13

Hans:

Lijkt me duidelijk dat Bas maar moet onderhandelen voor een auto....!Dat China ziet er spannend uit erg leuk lijkt me al dat leven op straat en wij maar binnen zitten, veel plezier op noord mannen....!

• 08 Oktober 2007 - 16:28

Tinus:

Zo, tegenvoeters!

Klinkt goed, zwarte voeten en klam zweet. Zorg dat je als de wiedeweerga een foto stuurt van die ene supergave, unieke, retro, old school én goedkope auto die jullie over het eiland mag rondrijden!

• 08 Oktober 2007 - 16:47

Lyke:

Hey Mannen,
    Wat klinkt dat weer geweldig... Krijg spontaan super veel zin om een reisje te gaan boeken!! Leuk om zo op de hoogte te blijven!
    Heel veel plezier in NZ!! Geniet er van!
    Lfs Lyk

• 09 Oktober 2007 - 07:54

Merle:

Hoi Bastiaan (& Michiel)
    Geniet van het grote avontuur...dit kan weleens het begin zijn van nog meer mooie reizen. enne..rij voorzichtig ;-)
    groetjes, Merle